17 Nisan 2014 Perşembe

Garnier BB Krem Hepsi 1 Arada Nemlendirici/Light

       
   Merhabalar!

Bugün paylaşacağım ürün uzun zamandır kullandığım bir ürün.
     
Büyük umutlarla aldığım bir üründü aslında Garnier BB Krem. Oysa ki şu an resmen bitirmek için debeleniyorum.












*Kapatıcılığı gerçekten az, tabii ki bir fondöten etkisi beklemiyorum ama leke vs. gizlemede sıfır.
*Karma cilde sahibim ve bana aşırı yağlı geldi, pudrayla sabitlememe rağmen T bölgemde parlama yaptı.
*İlk uygulandığında vermiş olduğu doğal parlaklığı seviyorum fakat daha sonra yağlı bir görünüm oluşuyor.
*Kokusunu sevdim beni rahatsız etmedi.
*Renk tonunu eşitliyor.
*Nemlendirmesi gayet iyi.
*3-4 saatte bir üzerinden pudra geçmek gerekiyor.
*Yapısı oldukça yoğun çamur gibi.
*Vaadettiği gibi leke ve izleri gidermek veya anti-aging etkisi yok.
*SPF 15 koruma faktörüne sahip.
*50 ml, uzun süre kullanılabilir ve 12 ay ömrü var.
*Light ve medium olarak iki rengi mevcut. Bendeki light ve buğday tenime uydu.
Sonuç olarak bu ürün benim ürünüm değil. Siz de bu ürünü denediyseniz yorumlarınızı benimle paylaşırsanız sevinirim.

Sevgiler :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder