19 Nisan 2014 Cumartesi

Golden Rose Online Alısverisim

 Bu aralar o kadar çok online alışveriş yapar oldum ki, bunlardan biri de Golden Rose oldu. Pudra, fondöten ve 2 dudak kalemi aldım fakat paketi görünce çok şaşırdım. Bir sıkıca sarılmış paket ve şirin mi şirin dudak şeklinde rengine bayıldığım bir makyaj çantasıyla karşılaştım.

İşte kargo poşetini açınca karşılaştığım ilk manzara;

Dediğim kadar tatlı değil mi? 25 tl ve üzeri alışverişe bu makyaj çantası hediyeymiş!



Golden Rose Liquid Mineral Foundation: İndirimde olduğunu görünce, üzerine bir de bloglardaki yorumları inceleyince denemeye değer dedim. Uzun zamandır da BB krem kullandığım için elimde fondöten yoktu. 
Emily LipPencil 207: Kate Moss serisindeki 111 no'lu rujum için kırmızı dudak kalemi arayışındaydım. Şansıma renk uyumu da tam çıktı.
Emily LipPencil 211: Nude rujlara ve dudak kalemlerine dayanamıyorum! Buna da bayıldım gerçekten.

Golden Rose Silky Touch Compact Powder: Uzun zamandır Flormar Compact Powder kullanıyordum. İki tane bitirdim. Gayet memnundum ama bu pudranın hakkında yapılan yorumlardan dolayı almak istedim. Çoğu kişinin favorisiymiş. Bendeki numarası 05. 


Ojeler de hediye. Rich Color Serisinden 58, 61 ve 67 no'lar. Ne zamandır yeşil oje istiyordum benim için güzel bi jest oldu bu :) 
10 tl üzeri alışverişe hediyeler!


Testerlar:
Golden Rose Ultra Rich Color Lipstick
Metallic 18, Creamy 49 ve 53, Shimmering 75.
Metallic sedefli, Creamy'ler mat ve Shimmerring ışıltılı bir yapıya sahip.
Özellikle Creamy 49 harika bir kırmızı!

Bir diğer tester ürün de zaten almış olduğum Liquid Mineral Fondöten'in 4 numarası.


Golden Rose'a hediyelerinden dolayı çok teşekkür ediyorum. Ürünlerin linklerini bırakıyorum, almak isteyenler olursa diye.

Aldığım ürünlerin yazıları da ilerleyen günlerde gelecek.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder