1 Mayıs 2014 Perşembe

Avon Fas Argan Yagi Serisi / serum-sampuan-maske

Merhabalar! Bugünkü yazımda Avon'dan yaptığım saç ürünleri alışverişimden bahsedeceğim. Özellikle serumun o kadar çok methini duyduktan sonra denemek istedim. Almışken de maskesiyle şampuanını da aldım. Ürünlerin genel görünümü şöyle:

Avon Fas argan yağı içeren ve durulanmayan saç serumu. Duştan sonra hafif nemli halde olan saç uçlarına uygulanıyor. Ürün 30 ml ve cam şişede. Pompalı olması da kolay kullanım sağlıyor. Tüm saç tipleri için uygun.
Avon Fas argan yağlı saç maskesinin içerisinde argan yağı dışında E vitamini ve provitamin B5 de mevcut. Serum gibi bu ürün de tüm saç tipleri için uygun. ,Miktarı 150 ml.
Son olarak argan yağı içeren besleyici şampuan. Vaatleri; Saçı temizler, yumuşatır ve kolayca açılmasına yardımcıdır.Nemli saçınıza ugyulayın, her zamanki gibi şekillendirin. Sonrasında daha güçlü, ışıltılı, yumuşak ve ipeksi saçlara kavuşun!
Aldığım ürünler bu kadardı. Fiyatları gayet uygun, indirime denk gelirseniz de tadından yenmez. Deneyip yorumlarımı da paylaşacağım inşallah. Sevgiler..

4 yorum:

  1. saç serumunu kullanıyorum kokusunu çok seviyorum :)) bende bloğuma beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kokusu gerçekten güzel :)
      Yorum icin tesekkurler gelirim tabii

      Sil
  2. argan yağını bende kullandım canım gayet memnunum yarıladım saylır :)

    YanıtlaSil