28 Mayıs 2014 Çarşamba

Essence 53 - All About Cupcake Ruj

Merhaba!
Bugün sizlerle aldığım günden beri bayıla bayıla kullandığım bir rujdan bahsedeceğim. Serisindeki tek simsiz ruj. Simli rujları neredeyse hiç kullanmam o yüzden bunu gönül rahatlığıyla aldım. Ayrıca dudaklarım yaz-kış kuru olduğu için nemlendiren rujları kullanmak zorunda kalıyorum, bu ruj da bu derdime derman oldu resmen diyebilirim.



Rengi dudak rengine yakın çok cici bir pembe. Günlük olarak rahatlıkla kullanabileceğiniz bir renk. Sürümü çok kolay. Çok doğal duruyor. Kokusuna da ayrıca bayılıyorum.


Dudağı çok güzel nemlendiriyor, yumuşacık yapıyor. Kalıcılığı iyi değil ne yazık ki. Sık sık yenilemeniz gerekiyor. Bir şey yiyip içtiğinizde rujdan eser kalmıyor.



Kalıcılığı iyi olmamasına rağmen ben bu ruju gerçekten sevdim. Her makyajımda rahatlıkla kullanabiliyorum. Pembe allıkla çok iyi bir ikili oluyorlar. Fiyatı 6-7 tl civarı. Bulursanız mutlaka alın, en azından deneyin derim.

Bu arada blogumda başlatmış olduğum çekilişe katılmak isteyenler için tık :)

Bana ulaşabileceğiniz linkler;


2 yorum:

  1. evet gerçekten çok doğal gözüküyor... denemekte fayda var ;) sizi takibe aldım paylaşımınız için teşekkürler. Bende bugün çok begendiğim ruj makyaj malzemesi vs paylaştım belki ilginizi çeker. Bloguma beklerim takipte kalalım ;) paylaşımınız için teşekkürler ;)
    http://leman-u.blogspot.com.tr/2014/05/flormar-ile-gelen-guzellik.html

    YanıtlaSil
  2. Tabii, ziyaret ediyorum hemen blogunuzu :) yorumunuz icin tesekkurler.

    YanıtlaSil