24 Mayıs 2014 Cumartesi

Essence Mono Eyeshadow 76 Pink Me Up!

Herkese merhaba.
Bugün inceleyeceğim ürün Essence Mono Eyeshadow serisinden 76 no'lu 'Pink Me Up'.
Geçen gün mezuniyet için kıyafet arayışındayken, Gratis mağazası görüp dayanamadım ve ayaküstü yaptığım küçük bir alışverişte edindim bu tekli farı. Günlük kullanabileceğim pembe bir far arayışındaydım o yüzden bunu görünce hemen kaptım. Bir de ruj aldım yine Essence'den 53 no'lu All About Cupcake. Onun da yazısı gelecek.

Gelelim görsellere;



Hafif ışıltılara sahip ve çok tatlı bir rengi var. Ancak renk verme konusunda biraz sıkıntılı. Baz kullanmadığım için de birkaç kat uygulamak durumunda kaldım. Fırçayla çok tozutuyor ve rengini vermiyor. Bu yüzden sünger uçlu bir fırça kullandım ancak o zaman verim alabildim. Kalıcılığı da pek iyi değil.


Ürün numarası 76. Koruma bandının altında kaldığı için belli olmuyor. 
2.5 gr ve fiyatı 5 tl civarındaydı.


Swatchlar;



Sonuç olarak fiyatına göre iyi denebilecek bir ürün. Ama yine de pembe far arayışım sürecek :)
Bu konuda önerdiğiniz bir ürün varsa lütfen yazın, özellikle mat tercihimdir :)

Sevgiler...

Bana ulaşabileceğiniz linkler;




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder