16 Haziran 2014 Pazartesi

Golden Rose Emily Long Lasting 207 & Dream Lips 506 Dudak Kalemleri

Bu ara dudak kalemlerine sarmış durumdayım. Sebebi rujları pek sevmemem. Kalemlerin sürümü de oldukça kolay geldiğinden onları tercih ediyorum. 

Emily 207 dudak kalemiyle başlayalım. Kesinlikle çok başarılı bir ürün. Rengi harika bir kırmızı. Nemlendirmesi benim için yeterli. Altına nemlendirici kullanırsanız çok daha iyi oluyor. Kalıcılığı yemek yemediğiniz sürece gayet iyi. Herhangi bir dağılma yapmıyor. Sürümü çok rahat, dudağınızda kayıyor adeta. Ben çok severek kullanıyorum. Fiyat performans açısından harika. Fiyatı 2,25 tl. 
Satın almak isterseniz tık.


Dudağımda duruşu bu şekilde; 



Dream Lips 506 ise çok tatlı nude-pembe arası bir renk. Dudak rengine yakın yani. Benim dudaklarımda kuru bir görüntü bıraktığı için üstünden Essence All Abot Cupcake ile geçtim. Ayrıntılı yazısı için tık.
O yüzden fotoğraflarda daha bir pembe çıkmış. Emily kadar nemlendirmesi iyi değil maalesef. Ben pek sevmedim o yüzden. Fiyatı 2,75. 
Satın almak isterseniz tık.



Son olarak swatchlar;



Çekilişime katıldınız mı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder