4 Temmuz 2014 Cuma

Maybelline Baby Lips | Pink Punch & Cherry Me

Merhaba :)
Merakla beklenen Baby Lips'lerin bir kısmı geç de olsa ülkemizde. 
İlk geldikleri zaman almaya gittiğimde tercihim Cherry Me olmuştu çünkü Pinck Punch tükenmişti.
Geçtiğimiz günlerde onu da aldım ve yazılarını hazırlamaya karar verdim :)



İlk olarak Cherry Me'den başlayalım. Çünkü onu uzun süre kullandığım için yorumlarım daha isabetli olacaktır.
Öncelikle kokusu çok sevdiğimi söylemeliyim. İlk kapağını açıp uyguladığınızda yoğun kokusuna maruz kalıyorsunuz ama ben bundan rahatsız olan kesimden değilim.
Uygulandığında dudağa tatlı bir kırmızılık veriyor ve anında canlı ve dolgun dudaklara sahip oluyorsunuz.
Yapısı yumuşacık. Yoğun bir renk vermediği için aynasız rahatça kullanabiliyorsunuz.
Dudağınızda yapış yapış bir his bırakmıyor. Nemlendirmesinden memnunum. 
Uç kısmından balmın ambalajın etrafına sürtünme durumunu yaşadım tek olumsuz yanı bu.


Gelelim Pink Punch'a. 
Bu ürünü birkaç gündür kullanıyorum. Açıkçası ilk göz ağrım olan Cherry Me'den dolayı mıdır, rengini kendime yakıştırmamamdan mıdır pek ısınamadım. 
Dudaktaki çizgilere doluyor ve çok belli ediyor.
Fakat çok iyi renk veriyor, zaten seride en iyi renk veren ürünler bu ikisi.





Fiyatları 5.90 TL. 
Watsons ve Gratis'lerde bulabilirsiniz.
Baby Lips'leri henüz denemediyseniz ve lip balm arayışındaysanız,
 özellikle Cherry Me'yi denemenizi tavsiye ederim.

Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder