4 Ağustos 2014 Pazartesi

Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu


Merhaba, bugün blogumun konuğu Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu!
Bu ürünü yaklaşık bir aydır kullanıyorum.
Öncelikle her ne kadar ürün durulama gerektirmese de ben yüzümü jel ve suyla yıkamadan rahat edemiyorum. Yıkama öncesinde de makyajın fazlasından kurtulmak için bu ürünü kullanıyorum.





Ne yazık ki vaad edildiği gibi makyajı tek adımda temizlemiyor. 
Yorgunsam ve jel ile yüzümü yıkamayacaksam, göz makyajımı bu ürünle temizlerken kirpik diplerindeki kalıntıları çıkarma sırasında tahriş olma durumu oluyor. Kolay kolay temizlenmiyor yani.



Onun dışında su formunda ve parfümsüz olmasını seviyorum. Alkol ve paraben içermiyor.
Ten makyajını temizlerken de başarılı. Göz makyajımı temizlerken yanma vs. yapmadı.
Temizlerken cildi fazla kurutmuyor, yağlı bir his kesinlikle bırakmıyor. Tonik olarak bile kullanılabilir.
Ambalajı, kapağı çok şirin :) Bereketli bir ürün.


Bu tarz uygun fiyatlı bir temizleme suyu arayışındaysanız şans vermenizi öneririm.
Ürünü Watsons'tan aldım siz de rahatlıkla Watsons ve Gratis'lerde bulabilirsiniz.
 Fiyatı 14,90 tl idi.

Sevgiler..

Bana ulaşabileceğiniz linkler;

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder