18 Eylül 2014 Perşembe

Pastel Pretty Women Cheeks Allık | 17-Rose

Merhaba!
Sevdiğim ürünleri sizlere tanıtmaya devam ediyorum.
Bugün konuğum Pastel Pretty Women Cheeks allıklardan 17 numaralı Rose rengi.

Ambalajları inanılmaz şık. 
Ürün tam bir sonbahar ürünü bu yüzden tasarımı da uyumlu olmuş.


Açarken zorlandığım, oldukça sağlam bir ambalajı var gönül rahatlığıyla çantaya atabilirsiniz.
Ayrıca bu kadar minik bir üründe ayna bile var ki büyük avantaj.


Kapaktaki desenin aynısı üründe de mevcut. 
Göze hitap ediyor resmen. Silinecek diye kullanmaya korkuyor insan!


Swatch'ta da gördüğünüz gibi şeftalilik barındıran bir pembe. Mat olmasını seviyorum.
Pigmentasyonu da çok iyi gerçekten. Ben gün içinde tazeleme ihtiyacı bile duymuyorum.



Ürünü Real Techniques Blush Brush ile uyguluyorum ve tozutma yaşamıyorum.
Siz de bu güzel seriden hoşunuza giden en az bir renge şans verin derim.
Ben Watsons'tan almıştım siz de şubelerinden rahatlıkla bulabilirsiniz.
Uygun fiyatıyla(10 tl) da denenesi bir ürün.


Siz Pastel Pretty Women Cheeks Allıklar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Yorumlarınızı benimle paylaşırsanız sevinirim.

Sevgiler..



Bana ulaşabileceğiniz linkler;

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder